lördag, september 22, 2012

Inget kvar av Bonnie...vart tog hon vägen?

Jodå, Bonnie är kvar men det kan man inte säga om pälsen...jösses amandus vad jag har borstat henne ute i trägården idag, vi trotsade vädret o bortsett från regnet så tyckte Bonnie det var skönt att matte borstade bort allt underhår Vilken hög det blev o ett tag trodde jag det bara skulle bli en kal hund kvar o Bonnie var lika undrande över hår-högen som jag..hon blev i alla fall smalare om midjan...

....vilken snygg gräddvit tröja det kunde blivit...

Annars har det varit en långtråkig dag o inga sensationer precis, i morgon ska jag ta in pelargonerna o då hoppas jag på bättre väder än det här


Nu på kvällarna stickas det för fullt o det är torgvantar m.m. på gång o här är några av alstren som är klara...tur att jag inte tröttnar då det har blivit ett antal av dom..men jag har svårt att bara sitta rätt upp o ner utan att ha något o pyssla med

Nu blir det mys med film o popcorn som "gubben" gjort iordning
Ha en bra lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar